Måndag

Idag har det varit en helt vanlig måndag, bara något juligare än vanligt. I skolan hände inget speciellt, men på träningen simmade vi min favoritserie: 7x200 ökande mot mål på 800. Det gick finfint :) Hela kvällen har det pluggats en massa biologi. Hade dock en paus för att dricka glögg och äta lussebullar med simmarna :D Nu sitter jag och irriterar mig på min förkylning..

Måste bara berätta hur cool Jenny är som satt och pillade i varenda ljushållare på ljusslingan i granen, tills hon lyckades få den att lysa. Så nu har vi lusande ljus i granen :D


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...