Väldigt fin jul :)

Då var julafton över för den här gången. Ett helt år kvar till nästa gång. Det har varit en riktigt bra jul tycker jag, med mycket god mat, Kalle Anka och en väldigt gammal tomte. Men tomten kom i alla fall, vilket måste innebära att jag ätit tillräckligt med potatis ;) Tror dock tomten missuppfattat något då jag önskat mig en 120-säng men fick en docksäng... Haha nejdå, en stor riktig säng levereras till ortvägen. Mmmm med mycket plats att sova på! Förutom säng fick jag en Johan Glans cd, kläder, en ring, sängkläder och lite sånt. Vi körde ett julklappsspel också, vi slog med en tärning och snodde paket av varandra. Där fick jag ett presentkort på McDonalds.

Tack för alla julklappar och tack för en toppendag!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...