Har mått bättre "/

Det snöar äntligen! Tror dock inte det lägger sig men det är fint att titta ut genom fönstret. Man får väl hoppas på lite mer minusgrader så snön stannar. Sedan ska jag banne mig lära mig att åka skidor.

Något jag inte lärt mig efter 17 år är att känna efter hur kroppen mår. Jag är envis som jag vet inte vad... Min förkylning har fortfarande inte släppt efter en vecka och när jag vaknade imorse var den värre än tidigare. Men jag knallade iväg till träningen och simmade ett jättejobbigt pass. Resultat: jag är ännu tätare i näsan, har ont i huvudet, fryser och är trött som bara den. Så här i efterhand kanske det inte var så smart att träna...


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...