Jag lever!

Även om det är knappt ;) Jag måste erkänna att jag har kännt mig coolare än när jag i ett långsamt och vingligt tempo stakade mig fram, iklädd min cykelhjälm. Folk som tittade och smålog efter mig måste undrat vad det där var för misslyckad ammatör. Jag ramlade två gånger. Första gången vid ett rödljus mitt bland en massa bilar och folk. Där låg jag platt på mage och visste knappt vad som var upp och ner. Sedan ramlade jag en gång till men då var det ingen som såg, fast den gången gjorde det så jäkla ont i knäet (det gör fortfarande ont och är något missfärgat...). Men jag kämpade på. Var ute i en och en halv timme!
Efter en lång dusch la jag mig och kollade på julkalendern och åt lussebullar. Nu har jag precis, med lite hjälp från Sophie, gjort en köttgryta och den blev god! Jag fortsätter att imponeras över mina matlagnings skills. Om ett tag ska jag och Jill iväg på roligheter! Ha det bra :)

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...