Biologin gick finemang!

Nu är det bara tre skoldagar kvar till jullovet, och sista helgen i Nyköping för det här året har tagit sin början. Fick tillbaka biologiprovet idag och det gick ju riktigt bra = MVG. Det ser ljust ut inför slutbetyget. På idrotten dansade vi hela lektionen. Jag älskar dans så jag tyckte det var kul. Nu är jag grym på att bugga! En del av killarna var fakriskt riktigt duktiga :)

Jag börjar tröttna på det här höstvädret nu. Jag vill ha snö. Nu regnar det hela dagarna sedan fryser det på nätterna och så blir det halt som bara den på morgonen. Men än så länge har jag klarat mig utan fall och skador :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...