On my way

Erika </3 tåg. Efter Hässleholm var tåget tjugo minuter försenat, men tro det eller ej, det körde ikapp tiden. Sedan var det till och med för tidigt till nån station. Lycka tänkte jag, men icke! Precis innan vi är framme i Nyköping måste det stanna för att släppa fram ett annat tåg. Detta ledde till att jag missade bussen hem med tre minuter. Så nu sitter jag extremt toanödig och väntar på nästa buss. För att göra det hela liiite roligare så kan jag tala om att det första jag måste göra när jag kommer hem är att cykla till Ica och handla :) Ha en bra kväll!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...