Mumsig lunch!

Fortfarande feberfri men en vilopuls på 80... Jens tyckte jag skulle skippa skolan idag också så jag är fortfarande hemma. Men jag tänkte promenera till skolan om en halvtimme för att skriva provet, och sen gå hem igen. Så ytterligare en dag hemma. Förmiddagen har tillbringats i samlingsrummet där jag hängt med Helena och lyssnat på rix fm, väääldigt enformig musik. Jag tror jag hört samma låtar tre gånger under bara nån timme ;)

Till lunch bestämde jag mig för att gör ugnspannkaka. Jag satte igång ugnen men helt plötsligt började den ryka som bara den... Jag kan säga som så att det var ett tag sedan den rengjordes senast. Så jag fick laga min pankaka i samlingsrummet. Men den blev lika god ändå ;)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...