Världens bästa familj

Tog en tur till postrummet idag efter min lektion, och när jag öppnar min mailbox slog en doft av saffran emot mig. Jag är nämligen inte som alla andra college kids, som önskar sig stora lådor med godis och kakor. Nä, jag ber om kryddor jag. Så nu har min älskade familj skickat mald saffran, vörtmix och en påse med brödkryddor, så nu kan jag ha en svensk jul PÅ RIKTIGT här i år. Garanterar att den här bloggen kommer förvandlas till en bakblogg över jullovet!
Förövrigt så är jag mitt uppe i den stressigaste veckan på terminen. Vårt projekt i marketing ska vara klart på torsdag tillsammans med en presentation. Jag har prov, uppsatser och qiuz hela som hänger över mig, och på torsdag åker vi till Rockhill för Fall Frenzy, så det blir inget plugg i helgen...
Det är sådana här veckor, tillsammans med det faktum att det är julemånad med julkalender (självklart såg jag första avsnittet idag), pynt och allt vad det innebär, som får en att längta hem lite och sakna familjen. Men det är bara att bita ihop, snart är terminen över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...