Christmas Town

Dagen har varit fylld med aktiviteter. Jag började med att simma, och när jag var klar hade Mehdi gjort pannkakor till brunch. Han lär sig! Efter maten åkte jag och klippte mig. Mitt hår var superslitet men nu är det mycket bättre!
Middagsprojektet för idag var lasagne. Det tog oss ungefär en och en halv timme, men det blev riktigt gott! Jag är så stolt haha!
Nu ikväll åkte vi till McAdenville, vilket är en "Christmas Town". Sådana finns utplacerade över hela landet, och är helt enkelt överdekorerade småstäder. Hur vackert och mysigt som helst! Dessutom bjöds det på varm choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...