My hero

Sista dagen hos Jade blev toppen! Det var dags för familjens stora Thanksgiving-middag eftersom inte alla kunde närvara i torsdags. Vi var dryga 20 pers hos hennes moster och de hade mat till ett helt kompani. Jades morbror gjorde både egenfriterad och egengrillad hel kalkon till alla tänkbara tillbehör. Det var supergott! Efter middagen sa vi hejdå och begav oss hemåt Wingate.
Det var skönt att komma hem igen, och kvällen blev underbar! Efter ett snabbt uppackande åkte jag och Mehdi, tillsammans med Kirkland och Niklas till Walmart with one mission: köpa julgran. När jag sett bilder på alla adventpyntade hus hemifrån fick jag sådan jullängtan. Med ett leende på läpparna och en jullängtan som aldrig förr gick jag och Mehdi runt och valde julgran, glitter, julgranskulor, stjärna och en julgransfot. Jag blev så lycklig över att se hur entusiastisk Mehdi var! Vi kommer ha en bra jul tillsammans.
När vi kom hem igen var han en riktig klippa. Han hög och fixade så att granen skulle komma i foten och stå rak. Därefter pyntade vi för fullt, och vilken underverk det blev! Jag är så nöjd, glad och stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...