X-mas Games

Så var titeln på dagens träningar. Vi blev indelade i två lag, och hela morgonen tävlade vi mot varandra. Vi körde idioten-stafett, skottkärra och vi sprang med varandra på ryggen. Det följdes av diverse lagkapper i bassängen bland annat kedjesim (där vi två och två höll varandra i fötterna och turades pm att simma arm och ben) och undervattenskick. Riktigt kul! Vi fick extrapoäng om vi var juligt klädda!
Efter träningen lärde jag Mehdi hur man skalar morötter och hackar lök, och sedan gjorde vi fried rice och kyckling. Jag tog också en tur till postrummet och hittade till min glädje två julkort. Känns så bra att släkten tänker på en trots att man inte är närvarande! Kommer bli tomt utan dem i jul... Men jag tackar så mycket för kort och julklapp!
Andra träningen bestod av en och en halv timme riktig träning, och en halvtimme vattenpolo. Det är så intensivt att det är ett under att ingen drunknat än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...