Vad har hänt?

Frågade pappa när jag persade igen, och det undrar jag med. De senaste månaderna har varit bedrövligt tunga, och jag har simmat långsammare än vad jag gjort under hela min tid på college, men nu lossnade det visst! Tre sekunders pers, och 7 sekunders säsongsbästa i försöken på 200 fjäril.
Sedan hade jag milen... Mitt huvudevent sista dagen, sista passet. Jag har laddat hela helgen, varit nervös och riktigt taggat till, och det höll! Endast tre sekunder över mitt fenomenala lopp på Conference förra säsongen, och en minut snabbare än för två veckor sedan. Helt okej!!!
Med värkande triceps var det bara till att simma av och försöka ladda om för 200fj.
Oj vad ont det gjorde, men trots det, och trots en väldigt stående simning, kapade jag ytterligare två sekunder. Jag är nästan i shock över mina resultat haha, tror detta kan sammanfattas som min bästa tävling någonsin. Nu är det nog dags att börja simma fjäril på träningarna! 

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...