Tre chanser är ju aldrig fel!

200 frisim försök ✔
200 frisim final ✔
200 frisim i lag ✔
Ju fler gånger man simmar, desto fler pers kan man göra! Det är så vi kör här. Började morgonpasset med ett par tiondelars pers. Efter en lång, produktiv lunchpaus, med en massa plugg och Titanic (varje gång jag ser den hoppas jag att båten ska missa berget så Dicaprio kan överleva...) åkte vi tillbaka till poolen. 200ing nummer två (alla går till final, vi fyller inte alla heaten haha) blev pers med TRE SEKUNDER!!!! Trodde aldrig detta skulle hände! Och jag kickade en massa! Det var helt fantastiskt!
Tredje 200ingen var en andrasträcka i 4x200 laget. Den gick lite långsammare, men fortfarande två sekunder snabbare än moegonsimningen. Jag är rätt nöjd med min dag om man säger så!
Imorgon är det dags för 200 fjäril och milen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...