En rätt lång torsdag

Träningsvärken är inte nådig, känns som September igen! Men det är skönt att komma igång igen. Efter träningen imorse påbörjade jag mitt pluggande. Det har varit en rätt stillsam eftermiddag med lite fototagningar och en kort massage. Skolan har en massa aktiviteter igång för att underlätta stressen under finals-week och massage är en av dem!
Nu ikväll tog jag en tur till Walmart och handlade bland annat en stekspade med julmotiv som jag ska ha med reslifes julklappsspel på måndag. Jag är påhittig som bara den...
Har börjat få lite ont i halsen så ska sova tidigt och ta sovmorgon imorgon, det är behövligt!

Dagens njutning: frukost medan jag lifeguardade! 
Halva South Village-gänget deltog i kvällens refuel meal för att göra reklam för uppkommande recruitment! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...