Reading Day

Sista dagen med lektionerna för år 2015 avklarade igår och nu är det bara finals-week kvar. Hade finals i Art igår, och min ena marketingkurs ersatte provet med en take-homeuppsats, så jag har en ganska lugn vecka framför mig!
Igår kväll storstädade jag hela lägenheten och satte upp lite mer julpynt. Jag hade terminens sista duty så jag hade en massa tid för sånt.
Idag var det Reading Day och alla har pluggat hela dagen. Utom jag. Istället har jag simmat, gymmat och varit ansvarig för Polar Plunge, vilket är ett event reslife håller i varje år. Det går ut på att man ska hoppa i en iskall pool och donera pengar till Turning Point, som jobbar mot domestic violence. Alla som deltog fick varsin t-shirt (vi betalde bra mycket mer för tröjorna än vad vi fick i donationer, så enligt mig kunde vi lika gärna skänkt pengar direkt haha).
Det har varit en bra dag, och den avslutades med den årliga refuel-frukosten. Yummy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...