En väldigt skön dag

Det bästa med toppning är när den är över! Har smärre träningsvärk från gymmet igår, och imorse var jag ute sprang för första gången på evigheter och det kändes så bra! Är fast besluten att ta det försiktigt nu vid uppstarten så jag inte skadar mig, men det känns skönt komma igång igen!
Annars så har jag pluggat och fixat lite innan det var dags för första organiserade träningen. Vi hade landträning i en timmer och sedan simmade vi en timme.
Nu ikväll har jag skypat med Anna! Det var hur länge som helst sen vi hördes. Alltid så kul att få höra hennes historier om hur hon har det! Förutom det har jag, Cait och Kelsee börjat planera vår Erurotrip för nästa sommar. Är så taggad!
Avslutade dagen med att göra slut på några gamla bananer genom ett improviserat banana flatbread, med havregryn. Dundergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...