Carolina Panthers

Då var det äntligen dags att utnyttja Mehdis födelsedagspresent! Efter en morgonjogging åkte vi till Charlotte och Bank of America Stadium. Panthers har varit obesegrade hittills, men alla sa att detta skulle vara matchen då de möjligen skulle få stryk. Så blev det dock inte! 38-0 i en fullpackad stadium med galen publik. Oj vilken upplevelse! Tomteklädda cheerleaders och maskot och en massa pausunderhållning, i 20+ graders värme och strålande sol.
Det var helt galet hur stort all kändes och hur fullt med folk det var. Jättecoolt verkligen! Det enda jag inte riktigt förstår är hur sport kan vara så förknippat med alkohol. Varenda kotte drack öl, och väldigt många vinglade ut från matchen när den var slut. För mig känns det som en väldigt märklig kombination.
Nu ikväll har vi gjort slut på våra bulldog bucks. Jag och Mehdi har köpt bagels för halva lovet haha... Ett riktigt bra slut på en riktigt bra helg!
Glad Lucia allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...