Definitionen av heltidsstudent

Ush vilken lång dag. Tänkte ta sovmorgon men vaknade av migsjälv klockan 8, så passade på att få och se min marketingprofessor för att titta på gamla prov. Hon var sen så jag kunde bada stanna i 10 minuter innan jag var tvungen att gå och träna. Träningen börjar verkligen ta på kroppen nu, alla är helt slut.
Efter träningen gick jag tillbaka till min professor och pluggade. Sedan dess har jag suttit med näsan i anteckningarna ända tills nu ungefär, med en snabb paus för middag. Skulle kunna plugga i två veckor till utan att kunna allt, så det är bara att hålla tummarna för att jag kan tillräckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...