Christmas dinner

Victoria (som graduatade i våras) bjöd oss simmare som är kvar på campus på en julmiddag idag. Hon är så himla gullig! Hon hade ordnat kalkon, green bean casserole, sweet potatoes, och cheesecake, hemma hos henne och Fabricio. Deras hus är imponerande, riktigt fint och rätt stort. Det är så märkligt att tänka sig att Victoria bara är ett år äldre än mig och redan gift och med hus haha. Hur som helst, maten var jättegod och jag och Mehdi hade bakat olivbröd och pepparkakor som vi hade med oss.
Efter middagen spelade vi Secret Santa. Victoria hade köpt presenter till oss allihop som vi spelade om. Jag vann ett Mason jar med brownieingredienser, redo för bak! Dessutom hade hon gjort personliga julstrumpor fyllda med godis till oss alla. En sån bra kväll!
Förutom middag hos Victoria så har vi simmat och gymmat idag. Dessutom har det bakats en massa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...