Hot and cold

Dagen har varit fullspäckad med skolarbeten. Ärligt talat vet jag inte hur jag skulle ha överlevt den här veckan om vi inte hade toppat i simningen... Har jobbat med uppsatser hela dagen, och har spenderat hela kvällen med att färdigställa vårt marketing-projekt, samt en presentation som ska hållas imorgon inför hela klassen plus de företag och organisationer som vi jobbat med. Är ju inte lite nervös...
Förövrigt så är det något fel på vår AC. Vi kan inte få till en uthärdlig temperatur hur vi än gör. Antingen ligger det på över 25 grader och med varmluft utsprut, eller så har vi typ 13 grader här.
Men man ska inte vara negativ! Jag och Vika avslutade dagen med sång och dans till gamla godingar såsom Queen och Abba. Imorgon kväll åker vi till Rock Hill för Fall Frenzy. Jag kommer förmodligen simma 200fr, 500, 1650, 200fj och 4x200 lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...