Då drar det igång igen!

Nu är i princip alla tillbaka. Flera kom redan igår, och jag blir så trött på folk som hör av sig ett par timmar innan de landar och undrar om man kan hämta dem från flygplatsen. PLANERA BÄTTRE. Sen blir det ju inte bättre när man säger att man har andra planer och de då förväntar sig att vi ska fråga runt hela skolan för att fixa nån som kan hämta. Men alla är här nu i alla fall.
Idag bakade jag äntligen mitt första surdegsbröd, och det blev en flopp. Platt, degit och stenhårt haha. Ska göra ett nytt försök imorgon!
Nu ikväll åkte vi och hämtade Vika och Griffin! Kul att se dem igen! Griffin har varit i Ryssland hela terminen så det var länge sedan vi sågs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...