Lifeguards on point

Får man chansen att tjäna lite pengar så här i juletid, så tar man den! Jag och Mehdi spenderade vår fredag kväll vid poolen för att badvakta en high school-tävling. Egentligen var vi där för att vakta poolen och all vår utrustning, och inte så mycket simmarna.
Imorse fick jag med Mehdi på en löptur i det fina vädret innan jag lagade en dunderbrunch. Hemmagjorda hashbrowns, äggröra, sausages och croissanter. Väldigt smaskigt!
Därefter började jag mitt jullovs huvudprojekt: en surdeg. Jag har bestämt mig för att bli lite huslig, och ett surdegsbröd är mitt mål! Det ska bli otroligt spännande att se hur den tar sig!
Nu är vi tillbaka vid poolen för ytterligare en dags badvaktande.

Surdeg dag 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...