500 - check

Då var dag ett avklarad! Började med 500 imorse, som gick över förväntan! Säsongsbästa med 11 sekunder. Efter en kass lunch bestående av äckliga mackor satt jag och jobbade på mitt research paper i ett par timmar, innan det var dags för finalpasset. Om det gick över förväntan imorse, så gick det typ flygplanshögt över förväntan nu ikväll! Ytterligare 5 sekunder snabbare och ändrat två tiondelar över mitt pers från Conference. Det här ser lovande ut!
Middagen blev bättre än lunchen, men för att säkra morgondagen energiintag gick jag och Tripp till Outback (mitt favoritsteakhouse) och köpte lite bröd haha. Nu ska det sovas och laddas inför 200 fritt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...