En sista julklapp!

Idag fick jag äntligen ett efterlängtat paket från min älskade familj. De har oroat sig så över att det inte kommit fram! Jag var tillsagd att det var mycket tid och tänkande nedlagt på presenten, så det hade ju verkligen varit surt om det försvunnit någonstans på vägen.
Jag placerade det under granen tills Mehdi kom tillbaka (han ville vara med och öpona), så det blev julstämning på nytt här! Det var en perfekt present! Av Emma fick jag en jättefin sjal, och av mamma och pappa fick jag en Pippi-tröja (som jag önskat mig) och örhängen. Tröjan hade tydligen varit brutalt svår att få tag på, men tillsist hade de hittat en enda kvar i Göteborg. Så otroligt tacksam jag är för mina föräldrars ansträngning! Till råga på allt hade de även skickat med en julklapp till Mehdi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...