Fall Frenzy

Då var äntligen vårt marketingprojekt avklarat och presenterat. Väldigt satsigt med en alla våra klienter och med mat, snacks och bål. Jag tyckte det gick rätt bra, men nu är det upp till Dr. Brock att avgöra hur bra det egentligen var.
Efter den lektionen hade jag ungefär en timme på mig att plugga för mitt slutprov i economics... Det gick ju inte direkt så bra, men det spelar ingen roll, jag fick A i kursen.
Efter lite simning och en massa packande gav vi oss äntligen av mot Rockhill och Fall Frenzy! Vi bor på ett Marriotthotell och jag delar rum med Laura. Stor, skön säng med en massa kuddar, här kommer jag sova bra! Nu kollar vi på Shrek juledition och laddar upp för morgondagens 500 :)

Min secret Santa, Lauren, gav mig denna julklapp innehållande ett pepparkakshus! 
Mer julklappar: kakor från en kvinna som kommer och simmar varje morgon jag och Vika lifeguardar, och en nyckelring från Karen på Waxhaw Entrepreneurs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...