The Mile

Då har man gjort det också. Simmade in 2300 vid halv tio i morse sedan simmade jag in 2000 till precis innan loppet. Tydligen ska det vara bra. Jag var rätt nervös kan jag tala om men, som Jens lärt mig, gjorde jag upp en plan som jag försökte hålla. Första 150 kontrollerat flyt. Därefter körde jag 1500 som jag brukar köra mina 1500ingar. Loppet var kontrollerat och jag klarade av att öka efterhand. Det gick inte så snabbt men jag är nöjd.
Första 1000 låg jag jämsides med tjejen på banan brevid men sedan bytte jag sida av banan och drog ifrån när jag försökte hänga på tjejen där istället. Det fick jag väldigt mycket beröm för av Kirk. Han vill att vi ska racea så mycket vi kan, för att få rätt mentalitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...