Jag är minsann smart

Två poäng från A på mitt businessprov, det är banne mig imponerande. Tänkte droppa kursen men nu vet jag inte längre. Jag hade ett praktiskt midterm-prov igår i AT och det gick galant. Tejpade Riley för ankelstukning, hålfotsproblem och turf toe och det blev bra. På kvällen hade vi en märklig träning, helt plötsligt fick tränarna för sig att vi skulle köra landträning också. Efter en och en halv timmes simning fick vi gå upp och byta om. Hälften av oss hade inte kläder för det (jag hade allt utom skor). Men alla lyckades låna ihop kläder så det gick bra. Fattar dock inte varför vi skulle göra på det viset haha. Vi fick schemat för fall break också. Ingen träning på nästan tre dygn?!?! Alla tror det är ett test, tränarna vill se om vi tänker spåra eller inte och i så fall straffa oss...
Nu är jag på gudstjänst igen och ska snart på lektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...