En vanlig fredagkväll

Why guys are going to volleyball games: to watch the girls play. Why girls are going to volleyball: all the guys are there.
Kvällens observation.
Lite återhämtningspass i eftermiddags, bortsett från en brutal benserie. It's bad when even my coach is making fun of me... Precis som alla andra fredagkvällar hängde jag med Laura, Lucas och Vika. Denna gången var Griffin med. Efter vi kollat på volleyboll gick vi till Lucas spansktalamde kompisar (tennisspelarna som jag tror jag nämnt) och spelade poker. Det sorgliga är att numera kan man inte bara spela kort helt vanligt, utan det måste innehålla något utmanande. Därav blev det strippoker. Igen. Det gick inte bättre denna gången så nu är jag klar med pokerspelandet.
Som jag tror jag sagt tycker inte simlaget om dessa tennisspelar, de kommer helt enkelt inte överens. Därför känns det jättemärkligt att umgås med dem. Jag vill liksom inte bry mig, men när man pratar med dem i cafeterian och man känner simmarnas blickar bränna... Jag menar, de har ju inte gjort mig något?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...