Redan söndagkväll

Knäpp som man är blev det trots allt lite simmande igår. Vi var några som kom fram till att vi antagligen behövde mjuka upp musklerna lite så vi gick till poolen. Men det blev inte mer än 600 meter. Jag och Rita var ute och solade en stund också. Kvällen blev väldigt omtumlande men trevlig ändå. För första gången var jag inte så mycket med simmarna. Började med att kolla när killarna spelade fifa, sedan hängde jag och Laura med en massa fotbollsspelare.  Därefter gick vi vidare till soccerlaget och sedan hittade vi våra golfare. Campus är så tomt så det är bara lite idrottare kvar. Men vi hade kul! Spelade volleyboll och badade.
Idag var det ganska segt. Höjdpunkten blev en tur till Walmart med Laura, Lucas och Mehdi. På vägen hem åt vi middag på Taco Bell.  Har aldrig ätit där innan men det var gott. De senaste timmarna har jag hängt hos sophomorekillarna och kollat på film. The Naked Gun, töntigaste någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...