No confusion today...

Idag var det pure anger, inte en tillstymmelse av passion. Ärligt talat så är jag lite rädd för Kirk. Idag var det en i laget som, enligt honom, inte försökte tillräckligt mycket. Hon blev uppskickad ur poolen och tillsagd att inte komma tillbaka förrän han ringde och sa att det var okej. För min del gick träningen bra i alla fall.
Hela dagen har varit bra. Fick beröm inför hela klassen av vår engelsklärare för min uppsats. Hon sa att det inte ens märktes i arbetet att jag inte har engelska som modersmål och att jag gjort stora framsteg. Jag var nöjd haha! Sedan fick jag paket från Amazon med lite grejer, bland annat ett par skor. Men de var tyvärr för små så ska byta dem. Dessutom har maten varit bra hela dagen haha. Känner mig nöjd med livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...