Fast

Jag gillade verkligen gårdagens träning! Vi simmade 400fr - 12×25 drill/kick/drill - 200fr - 12×25 drill/kick/drill - 100fr dive - 12×25 drill/kick/drill och så gjorde vi det tre gånger. Första varvet skulle 400 och 200 vara på ungefär 80% och sedan skulle det gå snabbare för varje varv. Alla 100ingar var max. Det var svinjobbigt men ändå riktigt kul. Jag simmade snabbare än jag gjorde på förra tävlingen...
Efteråt gick jag inte till caf för att äta. Istället drog vi till vårt intramuralfield där det pågick flaggfotboll och serverades gratis mat. Klockan sju åt vi chicken wings samples, klockan åtta var det subs och klockan nio chick-fil-a samples. Gott!
Resten av kvällen ägnades åt att försöka hitta kurser för nästa termin. Eftersom alla utom freshmen redan har registrerat finns det inte mycket kul kvar. Jag hade jätteproblem att hitta något vettigt. Vi registrerar på onsdag och jag hoppas jag får de klasser jag valt, men antagligen kommer något strular.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...