Big Fish, Little Fish

Kommer förmodligen hamna i helvetet. Gick på ytterligare en gudstjänst idag, den ägnade jag åt att plugga historia.
Eftermiddagsträningen idag var fruktansvärt tung. Axlarna och armarna var så stela efter gymmet. Ingen av serierna vi simmade var speciellt hård, det var bara det att alla serier sammanlagt blev 8000. Sista halvtimmen kunde jag inte känna mina armar och mina ben var helt still. Jag vet att benen inte brukar göra så mycket väsen av sig men de brukar i alla fall röra sig. Nu är jag slut men taggad inför min första tävling som collegesimmare!
Mitt humör blev mycket bättre när jag hittade en present i mitt skåp från min big fish! Alla freshmen får en big fish (sophomore) som ska ta hand om en och ge en presenter. Vem det är är dock hemligt. 
Ikväll firade några av oss Eduarda som fyllde år. Jag tycker verkligen om våra seniortjejer! Det var dem och så jag och Laura, och några av juniorerna. Eftersom det var helt omöjligt att få ut Eduarda från lägenheten, fick Julie underhålla henne medan vi i tystnad dekorerade vardagarummet. Sedan blev det massor med tårta haha!
Efter det gick jag till mitt första tutoring-möte, inför mitt prov i business. Det kändes faktiskt bra så jag är glad jag gick dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...