Ny mössa


Gosh vilka träningar idag! Imorse var det gym, triceps och bröst. Ikväll var det totalt 20 400ingar varav tre var brutna. 15 av dem simmades så här: 5×400 st 4:55, 4×400 st 4:45, 3×400 st 4:35, 2×400 st 4:25, 400 all out. Som att inte de två näst sista var all out... Klarade inte startiderna på de sista men det kändes ändå bra. Mina armar är lite lätt slitna nu bara haha. Det är lite frustrerande när Kirk står på kanten och skriker och man hör hälften, och jag vet inte om han skäller eller försöker peppa. I vilket fall som helst försökte jag simma snabbare.
Tog en sväng till vår Bookstore idag och köpte lite Wingatekläder. Sånt har man tid med när psychologin är inställd. Hann till och med ta en nap i morse. Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...