Halloweenfirande

Ingen dålig dag igår. Träning på morgonen, en och en halv timme gym och 40 minuter simning. Vi simmade en broken mile, hälften ben, så fort vi kunde. Efter frukosten åkte vi till Walmart och köpte lite förnödenheter haha. När jag kom hem igen drog jag och en av fotbollskillarna och käkade glass. Glasstället var hur coolt som helst! Man tog en bägare och sedan fick man själv fylla den med vilka glassmaker man ville. Där fanns också alla möjliga bär, frukter, kakbitar och godisar att ha på. Mums! I bilem diskuterade vi körkort och han fick för sig att jag skulle bevisa att jag kunde köra.. Så han körde bort till fotbollsstadion och lät mig köra på alla småvägar däromkring. Det var jättekul!!! Lite märkligt i början med bara två pedaler och ingen växelspak, då inga amerikaner har vanliga bilar.
På kvällen hade simlaget halloweenfest. Eftersom vi har tävling på fredag kan vi inte direkt fira halloween när det faktiskt är halloween. Men vi hade jättekul! Jag var ett bi som matchade med Rita som var en nyckelpiga. Vi hade även minions och Gru, Miley Cyrus, Spiderman, a bad santa couple, poliser och diverse djur. Denna gång var även annat folk med oss. Ett gäng lacrossespelare och tennisspelare (?) dök också upp. Jag lägger inte ut några bilder dock, vill inte riskera att de hittas av fel personer. Men det var en mycket bra lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...