En ny vecka har startat

Businessprov och AT-quiz igår. Båda fick okej tror jag. Om inte businessen gick bra kommer jag droppa den kursen på torsdag. Träningarna har varit tunga den här veckan, armarna vill inte riktigt som jag vill. Men igår var vi bara två personer på min bana halva passet och det var dunderskönt.
Det är homecoming week den här veckan så det är olika event varje dag. Igår kväll gick jag och Laura och kollade på en massa väldigt töntiga framträdanden av de olika sororitygrupperna här. Ingen höjdare. Efter det fick vi över till golfarma och tittade på inception. För en som är sämst på att koncentrera sig på filmer är det ganska lönlöst att titta på en sådan film. Tappade greppet rätt snabbt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...