Jag har en plan haha!

Hade möte med min advisor i morse. Det är snart dags att registrera för vårens kurser och jag måste veta vad jag behöver. Jag vet fortfarande inte mitt major så jag fortsätter att testa mig fram. Planen är att ta några kurser i communication och sport management nästa termin. Jag och min advisor kom dock på en möjlig lösning till hur jag skulle kunna läsa till athletic trainer. Mamma kommer inte gilla det här men... Om jag skulle stanna en extra termin så kanske jag skulle kunna göra allt som jag inte kommer hinna med på grund av simningen då. Helt ärligt tror jag inte att det är möjligt men det är värt att undersöka.
Nu har jag nyss varit på gudstjänst också. Det enda bra är när det sjungs. Goosebumps!!!

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...