Bad Hair Morning

Idag har varit en lärorik dag haha. På gateway skulle vi tänka utanför lådan (wtf, den översättningen lät inte så bra?!) så jag och Charlie uppfann en akvarielampa driven av en hamster i ett hjul... Jag ritade djuren och han fick rita generatorn. Hamstern såg ut som en hund. På ATn lärde vi oss andas. Åt andra. Jag tror vi räddade stora dockan, bebisdockans läge var dock mer kritiskt. Sedan hade jag psykologi där jag råkade ta en fem minuters nap, men förutom det lärde vi oss om socialt perspektiv. Det finns vissa regler som ingen säger något om, alla bara vet det. Tillexempel när man åker hiss står alla med händerna framför sig med ansiktet mot dörren. Ingen pratar. Skulle nån försöka hålla en konversation igång skulle det anses märkligt. Eller om nån skulle stå med fejset in i ett hörn... Vi lärde oss också att förstfödda barn är mognare och mer ansvarsfulla (mohaha Emma).
Sedan hade jag träning som var dödens död och efteråt stressade jag sönder för att hinna till ett lyceum. När vi väl kom dit var det fullt och vi fick vända... Nu ska jag på tutoring!

Oh förresten, i morse när vi gymmade skrattade Kirk åt mig och tyckte att jag hade en "Bad Hair Day", men vad kan begära 05:30?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...