Fick nyss tillbaka GPS-testet och antingen är klassen korkad eller så är det något fel på läraren. 13 elever fick F och ingen fick A. Jag var en av fem som fick B. Detta var det märkligaste testet någonsin haha.
Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar