Lång promenix

För en gångs skull inte 10000000000000 läxor att göra, så jag har haft en väldigt chill söndag. Vaknade två timmar innan brunchen så jag hann skypea med Filippa en stund. Sedan var jag grovt hungrig igen haha så då gick vi och åt. Sedan hängde jag hos Laura och Cait och fixade lite med mitt research paper. Vika var iväg för att fixa nåt och dörren självlåstes... Hate it when it happens!!!
Efter middagen skrev Lucas och sa att "he know this cool place on Campus and we should go there". Så jag, Lucas och Laura gick en lång runda i skogarna här, och ner till sjön. Tror inte den coola platsen fanns men det var härligt att vara ute och gå.
Dagens ord: conifer cone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...