Hot hot hot

Precis innan man hoppar i poolen krävs det mental förberedelse på det kalla vattnet. Föreställ er känslan när man är inställd på att frysa i ungefär tio minuter och så hoppar man i vattnet och 30 graders hetta slår emot en. Det var skönt i ungefär tio minuter...
Eftermiddagspasset var ännu värre. Vår huvudserie bestod bland annat av progressiva 200ingar och lite andningskontroll. Efter ett varv (av sex) säger Kirk till oss att bara simma genom serien. Ingen andningskontroll och inget progressivt. Lika bra det för annars hade garanterat någon tuppat av. Jag hade dock tur; jag simmade på banan där de hade satt igång kallvatten utsläpp vid ena kortsidan. Vändningarna där var några sekunder av himmelriket haha.
Som sagt är det en massa even den här veckan. Efter middagen var det någon form av karnival med en massa godisutdelning och en massa utklädda barn mitt på campus. Här var ett "spökhus" också. Gick dit med Lucas och Kennedy (en av tennisspelarna) och det var okej. Inte så värst läskigt dock haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...