FALL BREAK

Vikas pojkvän är här över lovet vilket innebär att jag har tämligen begränsad tillgång till vårt rum. Inte för att jag vill vara där när han är här haha. Så jag gör mitt bästa för att hålla mig där ifrån de närmsta nätterna. Igår gick jag med delar av laget till killarnas soccermatch. Första halvan var dödligt tråkig men sedan blev de lite utskällda och skärpte till sig. De tog hem matchen med 3-0.
Därefter var jag tvungen att gå till rummet för att hämta lite saker (smsade Vika innan, jag gör inte samma misstag två gånger...) men det var 10 av de mest awkwarda minuterna hittills. Fortsatte vidare till sophomoreskillarnas place och hängde där med Rita ett tag. Sedan gick vi vidare till juniorerna och tittade när det spelade fifa. Så roligt att kolla på folk som spelar tv-spel. En av dem hade hittan någon random bruds Wingatekort som de beställde pizza från... Inte så schysst men rätt kul haha. Det blev en lugn kväll och natt för de flesta i laget var alldeles för slitna för att göra så mycket.
Ställde klockan imorse för att hinna till frukosten innan den stängde klockan 10. När vi kommer dit är där ungefär en miljon pensionärer för tydligen pågår något event. Dessutom insåg vi att vi kommer behöva betala för all mat hela helgen. SÄMST. Då betalar man hellre för annan mat så jag, Katie, Luisa, Reed, Will och Ossian åkte till Waffle house i stället. Har inte varit där innan men det var sååå gott!!!! Orkade inte äta upp allt och ändå är jag propomätt. Våffla, äggröra, sausages, grits, bröd och juice. MUMS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...