Sprint

"So you do have an extra gear, Erika". Well thanks Kirk. 20 25or max och tydligen gick det bra. Nu har vi haft långa, progressiva serier fyra pass i rad och jag är mer än redo för sovmorgon. Men det har gått bra och jag blir bättre och bättre på att racea.
Idag efter träningen gick jag på ett lyceum som hölls av en kille här på Wingate. Han har tillsammans med en kompis startat en business genom att ta fram och utvecklat idén om en alkoholmätare för smartphones. Han berättade om hur de kom på det hela, om entreprenörskap och om produkten så klart. Så nu får ni hålla koll på Alcohoot! Släpps om några veckor på Amazon och alcohoot.com.
Efter det höll vi ett överraskningsfirande av Medhi som fyller år. De flesta i laget trängde in sig i juniorernas lägenhet med ballonger och tårta och när Medhi kom blev det ett glatt "surprise!!!". Han är en av de blygaste här men jag tror han uppskattade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...