Ny vecka

Så var det måndag igen. Försökte ta igen all förlorad sömn genom att gå och lägga mig klockan åtta igår kväll. Antar att det hjälpte för har varit relativt pigg idag. Helgen var helt okej. I lördags hade vi temafest. Några i laget hade skaffat black light-lampor så vi klädde oss i neon och vitt. Det var hur coolt som helst. Var dock alldeles för trött för att få nån riktigt partykänsla. Innan vi drog till simmarna var jag, Laura, Vika och Lukas med golfgänget. Vika ville spela kort vilket resulterade i en djupt seriös omgång strippoker. Jag är ingen höjdare på poker, så numera är jag desto bättre på att strippa... Efter det var vi hungriga och tänkte dra till cook out, så vi trängde in åtta pers i en liten bil. We made it to McDonalds. Sedan insåg vi att vi inte skulle ta oss helskinnade hela vägen så halva gänget stannade där.
Söndagen var en ganska död dag. Lite pluggande och mycket göra ingenting, och nu är det som sagt måndag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...