Wyooter

Är namnet på den årliga spökrundan som arrangeras här. Efter träningen ikväll åkte jag, Vika, Mehdi, och Lenni hölass ut i skogen, där vi gick en tur med "monster" lite här och var. Det var inte alls lika bra och läskigt som tidigare år, men det var en trevlig liten tur. Dessutom fick jag en grillad korv med bröd.
Annars så har det varit en relativt vanlig dag. Tränarna försöker ge oss träningsvärk inför morgondagens alumni-meet, och det känns som de lyckats... Jag är fortfarande sjuk så träningen känns inte tipptopp, men tävlingen imorrn kommer bli kul!

Alex and I being all matchy! 
When swammers are creeping on us practicing 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...