Parent weekend

Trots lånade föräldrar så hade vi en jättebra dag. Efter träningen åkte jag, Vika och Jess med Griffins föräldrar till Knife and Fork, ett riktigt bra frukostställe. Det följdes av en varm choklad med kolasmak från Dunkin Donuts på väg mot Sea Life i Charlotte. Det var ett supercoolt akvarie med hajar, bläckfisk, ålar, och allt annat man kan hitta i havet som inte är för stort. Vi spenderade två timmar där innan vi åkte vidare till Southpark Mall. Vi gick runt och kollade lite i väntan på ledigt bord på Cheesecake Factory. Väntan var lång men väl värd. Vi fick supergott bröd att börja med innan förrätten bestående av laxrullar och ostigt bröd kom. Sedan var jag mätt. Huvudrätten för min del bestod av pasta med räkor, svamp och krämig sås. Självklart blev det en cheesecake to go efteråt. Jag valde caramel pecan turtle, en brownie, kolasås och pecannöt-cheesecake.
Det har varit en fantastisk dag, och nu är vi på väg hem igen!

Bläckfisken Ruby har målat den här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...