The Illusionist

Vi hade en mist sagt magisk kväll igår. Adam Trent, the Illusionist, hade en show på skolan och den var helt fantastiskt att se. Han fick bord och blommor att flyga. Han stal en iPhone som senare dök upp inuti en melon. Han gjorde de galnaste grejer med kortlekar och toapapper. Medan han trollade och höll på, gjorde han det hela till en komedishow.
Hela föreställningen fick mig att verkligen inse hur bra jag har det. Jag lever drömmen här. All tid och energi jag har lagt ner på simning, har lett mig hit och jag får uppleva saker jag aldrig ens funderat på att göra. College är en rätt cool grej ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...