Bihåleinflammation

Trött på att vara sjuk knallade jag till vårt health center i tisdags. Förkylning och bihåleinflammation gav mig antibiotika, chest congestion relief och nån annan medicin för bihålorna, samt två dagars träningsförbud. Med mycket tid åt migsjälv har jag hunnit jobba på nästa termins schema och jobba i förväg med läxor och sånt. Inte vad Jag föredragit, men bättre att bli frisk. Planerar dock att träna ikväll.
Imorse var vi för första gången hittills faktiskt tvungna att jobba medan vi lifeguardade. Vi hade en hel hög med linor som skulle sorteras ut och tvättas. Kul kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...