Cookout on point

Det har varit en helt perfekt söndag. Efter frukost bakade jag och Øystein kanelbullar eftersom det var kanelbullens dag för en vecka sedan. Med magen full av bullar gick jag och Mehdi till campussjön och njöt av det fina vädret innan jag gick till poolen för att lära high school-elever att simma. Vi har alla blivit tilldelade en söndag då vi ska hjälpa till med det, så jag och Mariona försökte förbättra en tjejs, Tiffanys, frisim. Det gick faktiskt riktigt bra, kände mig så nöjd!
Tidigare under dagen hade jag kläckt ur mig idén att ha en cookout på kvällen. Killarna nappade direkt, så vid middagstid samlades de simmare som är kvar på campus vid sjön för att grilla. Det var hur mysigt som helst! Vi samlade trä, gjorde upp eld, lyssnade på musik och grillade. Jag åt hamburgare och oxköttskorv med diverse tillbehör som vi tagit från caf.
När det blev för mörkt och kallt återvände vi till Beam och tittade på Pojken i randig pyjamas. Jag har inte sett den förr, men det var en fantastisk film, även om den är sorglig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...