Äntligen fall break!

Med endast en lektion denna fredag, går jag på höstlov. Ingen skola förrän på onsdag, och både söndag och måndag är träningsfria. Så skönt så!
Träningarna idag var roliga, och det faktum att vi fått nya linor, en pool för isbad och ett litet tält för regniga dagar gjorde allas tillvaro ännu bättre.
Nu ikväll var maten i caf bedrövlig, så jag bestämde mig för att gå till McDonalds och äta frukost. De lanserade nämligen "All Day Breakfast" i början av oktober, dock nämns de inte att det bara gäller utvalda meal. Inget av det goda serverades. Det slutade helt enkelt med att jag följde med ett helt gäng simmare till Red Bowl och åt sushi. Yum yum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...