Födelsedagsdags!

Det är ju inte varje år pojkvännen fyller 21, så självklart skulle det firas! Jag gick upp 20 över 5 och stekte pannkakor (som åts med chocolate chips, sirap och banan) innan jag väckte honom. Det är inte helt lätt ska ni veta, att planera, gömma och ordna med hemligheter när Mehdi är i lägenheten hela tiden. Men jag lyckades göra pannkakssmeten igår och gömma den i en annan kyl.
I alla fall, till frukosten fick han sin present som bestod av football-biljetter, en Carolina Pantherströja och godis. Han hade klart och tydligt sagt att han inte ville ha godis i present, så självklart fick han det. Han fick även ett collage jag gjort i Photoshop med bilder!
Allt detta hanns med innan vi skulle registrera för nästa termins klasser. Det gick inte alls bra, vet fortfarande inte vad jag ska läsa haha... Måste ta ett snack med min marketingprofessor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...